Известие

Collapse
No announcement yet.

Посока на горивен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Посока на горивен филтър

    Колеги имам един спешен въпрос-днеска ходих и си купих горивен филтър,който по всичко приличаше на стария освен по едно-старият има стрелка,на която пише "flow" и сочи от дебелата част на филтъра към по-тънката.Наистина това е посоката на бензина,щото в по-широката част на филтъра влиза тръбичката от резервоара.На новият филтър обаче има две стрелки,на които нищо не пише и сочат в обратна посока.Възможно ли е да са ми продали филтър,който не е за моята кола и наистина ли му е обратна посоката?Щото аз не виждам как може да се обърне обратно,при положение,че тръбичките,които се свързват с него са с различна дебелина

  • #2
    Има едни филтри,които и в дете посоки обират боклуците.Демек,елемента вътре така е разположен че филтрира и в двете посоки.Както и да го обърнеш,на изхода винаги излиза филтрирана течност.Слагам такива филтри на мотора,можеби защото са универсални могат да се въртят както ти е удобно.

    Дано си ме разбрал


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

    Comment


    • #3
      Еми не знам какъв е моя.Просто стрелките му са наобратно на стария.Сега видях стария,че има една втулка от едната страна,която може да се мести и май е нещо като преходник,който позволява да се променя посоката на филтъра....май излиза,че съм обърнал новия филтър наобратно Ще ходя да го обръщам да се таковам...

      Comment


      • #4
        Изтръскай го Убао ся,да не нагълта инжекСиона боклуци!!!


        Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

        Comment


        • #5
          Да са таковам значи пак.Пробвах да го обърна....тече откъм входящата страна.Стягам-тече,слагам други дифтонги-пак тече.И в крайна сметка си сложих стария филтър.Почвам да си мисля,че първия път съм го сложил правилно и след това като съм го обърнал течеше,щото откъм изхода не може да се вкара такова голямо налягане и търси отде да избие.Да ги еба в тъпите турски производители,дето слагат стрелки дето не трябва.И тъпите продавачи от Елит-кар дето все гледат да си пробутат стоката...тоя филтър нещо не е читав

          Comment


          • #6
            Ако не е тайна, какви пари го плаща тоя турски филтър ???
            Щото за няколко лева повече можеше да си вземеш Bosch, дето всичко си му е наред, и да ти мирне главата
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #7
              Еми 16 лв,но аз не съм се натискал за евтино,просто им казах,че не ми се чака до другия ден.Сега се чудя дали да правя още един опит да го сложа,щото май от толкова затягане му прецаках резбата.А колата имаше нужда от смяна на филтъра,няма да ви казвам каква чернилка изтече и от двете страни на стария филтър

              Comment


              • #8
                Може ли едно въпросче? Къде се намира този филтър, защото искам да сменя и моя.. Благодаря предварително.
                Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                  Може ли едно въпросче? Къде се намира този филтър, защото искам да сменя и моя.. Благодаря предварително.
                  Намира се пред задното дясно колело.Филтърът е скрит от пластмасов капак,който се държи от няколко болта 13-ки,като не е нужно да се сваля напълно.Самият филтър е захванат със скоба.Дано да съм ти бил полезен

                  P.S. Ако тръгнеш да го сваляш,бъди готов да се окъпеш в бензин,щото системата държи доста високо налягане

                  Comment


                  • #10
                    Темата е доста стара, но като пуснах търсачката ми се стори най-подходяща.
                    И аз днес имах сходен проблем с този на колегата.
                    Реших да сменям филтъра, смених го, но не бързам да го закачам за скобата, а първо да запаля колата и да огледам за някакви течове. Първо я оставих на контакт и гледам, че тече/пръска и от двете страни. Опитах се да притегна, но пак си тече. Тогава реших да пробвам да сложа старите дифтунги от стария ми филтър (с новия си вървяха комплект и първо сложих тях), понеже ми се сториха по-дебели и по-надеждни.Сложих ги и течовете спряха.
                    Тъкмо се каня да го закачам вече за скобата и тогава забелязах, че съм обърнал тая извитата тръбичка (незнам точно как се казва), която идва от резервоара наобратно и съответно като опитам да го наместя на скобата, маркучето се пречупва. Развих го от течащия край, обърнах го и пак протече. Колкото и да го притягах все си течеше. Ходих и взех нови дифтунги, само че нямаше медни и взех алуминиеви, смених ги от течащата страна и пак без резултат. Накрая от многото развиване и завиване тотално съсипах новия филтър. И понеже нямаше откъде да взема нов (този го взех с поръчка) си сложих пак стария. Оставих колата да поработи и течове засега няма.
                    Когато слагах стария филтър обаче ми направи впечатление, че този удължител/преходнок (или както там се казва) при него е на входа откъм резервоара, а при новия е от другата страна. Няма обаче как да се премести, понеже отвора/резбата е различна.
                    Другото, което е тази вълнообразната "деформация" незнам дали се е получила като съм го натягал или така съм го взел. Може би е бил така и заради нея не може да уплътни и оттам пръска/тече.
                    Равносметката от днес е няколко часа мъки и 20 лв. назад. После ме посъветваха да нагрея дифтунгите и да ги потопя във вода, за да омекнат и да могат да уплътнят по-добре, но вече беше късно.
                    Някой ако знае някоя друга "тънкост" нека сподели, че така или иначе трябва да купувам друг филтър и да го сменям. Моя като гледам май си е оригиналния с колата, т.е. на 20 години и незнайно колко километри.

                    Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                    Намира се пред задното дясно колело.Филтърът е скрит от пластмасов капак,който се държи от няколко болта 13-ки,като не е нужно да се сваля напълно.Самият филтър е захванат със скоба.Дано да съм ти бил полезен

                    P.S. Ако тръгнеш да го сваляш,бъди готов да се окъпеш в бензин,щото системата държи доста високо налягане
                    По-точно капака болтовете на капака са пред задното дясно колело, а скобата със филтъра е посредата между двете колела.
                    Аз го свалях с крик и трябваше доста да вдигна колата, за да го стигна. На канал ще е по-лесно.
                    И не пръска чак толкова.
                    Attached Files
                    Last edited by hsr; d.m.y г., 19:11.
                    155 1.8 8v TS & FZR 600

                    Comment


                    • #11
                      Това новия филтър ли е, дето така се е пречупил...много си го стягал сигурно, но са си и шитави тия филтри. Аз като правих тая процедура първия филтър дойде с едни нихилитни дифтунги, а на следващия си бяха както трябва. А тоя преходник се обръща и спокойно можеш да обърнеш филтъра, ако нещо смяташ, че не е както трябва

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                        Това новия филтър ли е, дето така се е пречупил...много си го стягал сигурно, но са си и шитави тия филтри. Аз като правих тая процедура първия филтър дойде с едни нихилитни дифтунги, а на следващия си бяха както трябва. А тоя преходник се обръща и спокойно можеш да обърнеш филтъра, ако нещо смяташ, че не е както трябва
                        Да "новия"
                        Той се обръща, обаче имаш предвид друго.
                        Като го обърнеш ще обърнеш посоката, но при стария за преходника се завива маркуча откъм резервоара, а там болта е с по-голям диаметър, т.е. при новия отвора на преходника е с по-малък диаметър и както и да го въртиш не става на тоя маркуч, а на другия който отива към двигателя. А може и аз да бъркам нещо, като го сменям ще погледна пак и ще го снимам.
                        А тая деформация се получи по следния начин-нали от двете страни има нещо като гайки, за да можеш да държиш "контра". Та от многото развиване и завиване на страната откъм резервоара, гайката се заобли и вече не ставаше за контра. Така реших да направя последен опит да го притегна и използвах за контра гайката от другия край. И тотално го
                        155 1.8 8v TS & FZR 600

                        Comment


                        • #13
                          Аха, ае при мене се беше получило горе-долу същото нещо, просто филтърът е шитав-самият филтър е по-мек от дифтонгата. Трябва дифтонгата да се смачка, а не филтъра.Карай, слагай нов по-качествен. На мене ми искаха от магазина Tecneco да ми дадат или нещо такова, но нямаше и сложих FIAAM май, но си му личеше, че е по-качествен.

                          Comment


                          • #14
                            За дифтунгите, до колкото аз знам - греят се но без да се охлаждат рязко, за да си останат отвърнати...
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #15
                              Взех си нов филтър и вече е сменен.
                              Предложиха ми два варианта- менте за 16 и нещо лв. и качествен италиански за 23,40 лв. Взех по-скъпия.
                              Същото беше и с масления-пак предпочетох по-скъпия.
                              В една друга тема четох, че веригата магазини, откъдето ги взех предлагали предимно боклуци, но имало и качествени неща, просто българина предимно предпочитал евтиното и затова после се оплаквал-май наистина се оказа така
                              Няма да казвам името и, за да не помисли някой, че правя реклама.
                              Този път се уговорих с един приятел да ползвам канала му и се оказа доста по-лесно. Сложих новия филтър, запалих колата и течове нямаше. Не ми хареса обаче как съм разположил ония "коленца", маркуча откъм резервоара се пречупваше, затова развих, преместих и стегнах отново. Този път обаче леко сълзеше. Предположих, че при първото притягане новите дифтунги са хванали "калъп" и след като съм ги развил са се разместили и вече не могат да уплътнят добре. Вместо да ходя по магазините (пеша, колата е разглобена) за нови ги нагрях на газовия котлон, за да омекнат и да проемат по лесно новия "калъп), охладих ги на чешмата и пак ги сложих. Запалих и оставих да поработи на място-течове няма Дано и занапред да няма.
                              Обърнете внимание къде е разположен "преходника" на евтиния и на по-скъпия филтър.
                              Attached Files
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment

                              Working...
                              X